הקרב על המשכנתא : אתה נגד הבנק על 500,000 ש"ח, מי ינצח?

עץ-או-פלי

חמש מאות אלף ש"ח זה סכום רציני, אין ויכוח. וכשאתה לוקח משכנתא זה הסכום שאתה תוכל לחסוך והבנק ינסה לקחת ממך, חוץ ממה שהוא ירוויח בכל מקרה.

עץ-או-פלי-הקרב-על-המשכנתא

זה בדיוק כמו משחק עץ או פלי – יש מנצח אחד ומפסיד אחד. מה שאתה תרוויח הבנק יפסיד ומה שאתה תפסיד הבנק ירוויח. כשאתה לא חמוש בידע המקצועי בתחום המשכנתאות הכף נוטה לטובת הבנק, שחמוש בידע הזה. בדיוק כמו במשחק שש בש שחקן מנוסה ינצח את היריב שלו.


נחזור ל500,000 ש"ח שדיברנו עליהם

יש לי בשבילך חדשות טובות וחדשות רעות.

אתחיל מהטובות: 300,000 ש"ח מתוך ה-500,000 אתה יכול לחסוך בעצמך. אם תפעל בצורה מסודרת: תלמד קצת  על משכנתאות, תקרא, תלך לכמה בנקים ותשווה את ההצעות שלהם, ותגוון את המשכנתא שלך שתהיה מורכבת מכמה סוגי הלוואות.

אם תעשה את כל מה שאמרתי נכון, חסכת בערך 300,000 ש"ח !!
נחמד, לא?

עכשיו לחדשות הפחות טובות – ה-200,000 ש"ח האחרים…אותם אתה לא יכול לחסוך בעצמך, מ-2 סיבות עיקריות:
הראשונה: אתה לא יודע מה השורה התחתונה של הבנקים ועד כמה הם יכולים לשפר את ההצעה שלהם.
השניה: כמו שאמרתי קודם, אתה לא חמוש בידע המקצועי הדרוש בתחום המשכנתאות, הידע הזה יכול לבנות לך את המשכנתא הכי טובה ספציפית לך, כך שתשלם מינימום כסף לבנק.

הבנק עצמו רוצה להרוויח ממך כמה שיותר זה ברור, ולכן הוא לא ישמח לעזור לך עם הידע המקצועי הזה. ללמוד את זה לוקח שנים, אבל החדשות הטובות הן – שאתה לא צריך ללמוד את זה!  אני למדתי את זה בשבילך.

יועץ משכנתאות מקצועי

כן, יועץ משכנתאות מקצועי שלך שמשרת אותך ולא את הבנק יכול לחסוך לך את ה-200,000 ש"ח הנוספים. אבל רובם לא יכולים לחסוך הכל,
חלק יוכלו לחסוך 50,000 חלק יחסכו 100,000 וחלק גם יעשו נזק ויפגעו במה שיכלת לבד.
זאת מפני שהרמה של היועצים מאוד משתנה מאחד לאחד. לי יש נסיון כיועץ מ-2010 כבנקאי משכנתאות במזרחי טפחות שמכיר את כל הטריקים של הבנקים. יש אחרים שלא עבדו בבנק אפילו לא יום אחד והרמה שלהם נמוכה בהרבה.

לסיכום…

300,000 ש"ח אתה יכול לחסוך לבד ואת השאר לא
200,000 זה סכום גבוה מאוד שאף אדם סביר לא ירשה שבנק ייקח ממנו בנוסף לריביות שהוא כבר לוקח.


אני יכול לחסוך עבורך את ה200,000 שאתה לא יכול לבד. ובנוסך אני גם יכול לחסוך לך את הזמן שתצטרך להקדיש כדי לחסוך את ה300,000 ש"ח הראשונים, אני כבר קראתי ולמדתי – ואני יודע היטב כיצד לבצע את המשא ומתן מול הבנקים וכיצד לגוון את המשכנתא ולהתאים אותה אישית אליך.

אז כשאתה לוקח משכנתא או ממחזר משכנתא קיימת – אל תלך לבנק לבד, קח אותי איתך, אני לשרותך.

השאירו פרטים
ותתחילו לחסוך!

רוצה להתחיל לחסוך?
השאר פרטים ואחזור אליך

דילוג לתוכן